אקוניס: "נוריד מיסים, ונבצע רפורמה יסודית במערכת המשפט"

    אסתי פלד No Comments on אקוניס: "נוריד מיסים, ונבצע רפורמה יסודית במערכת המשפט"

    השר לשעבר ח"כ אופיר אקוניס ב"מהדורה המרכזית": "מיד אחרי הפריימריז הליכוד יציג תכנית כלכלית מפורטת, במרכזה הורדת מיסים. וגם תכנית לרפורמה יסודית במערכת המשפט" | "לומר שהחרדים יילכו עם גנץ לפיד וליברמן זה עלבון לאינטליגנציה" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש 90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "כשיש משבר עולמי, זה לא סיבה לחוסר מעש. הממשלה מעלה מיסים בצורה בלתי נגמרת, דיברתי איתך על זה מיד שעברנו לאופוזיציה, אמרתי לך שזה יביא יוקר מחיה וזה מה שקרה".

    "הליכוד יציג תכנית כלכלית מפורטת, במרכזה הורדת מיסים. וגם תכנית לרפורמה יסודית במערכת המשפט. זה מה שיציג יו"ר הליכוד נתניהו מיד אחרי הפריימריז" אמר אקוניס.

    על ההיערכות לבחירות אמר: "הסקנו את המסקנות מהכישלון של הקמפיין הרביעי שלא הבאנו 300 אלף מצביעים לקלפיות. מה שאנחנו עושים זה לאתר את המצביעים הפוטנציאלים ולהביא אותם לקלפי. המחנה הלאומי מגיע בסקרים ל 60\61. עוד קצת מאמץ ונגיע גם ל 62".

    על המעבר של ממיכל שיר ליש עתיד: "לעבור לתקווה חדשה כי היא לא רצתה להתמודד בפריימריז של הליכוד, ומשם ליש עתיד שהיא מפלגת שמאל, זה לא ימין ממלכתי, זה גם לא ימין בכלל. היא אמרה דברים לא טובים על לפיד. היא רק גורעת לו קולות. היא אולי תקבל אצל לפיד מקום בעשירייה השלישית".

    "רשימת הליכוד שתיבחר תשקף את דרך הליכוד האמיתי שהיא הימין הממלכתי, לא מבין מה זה המושג החדש הזה שהמציאו שחסר "ימין ממלכתי". אנחנו מייצגים את עמדות הימין האמיתיות".

    על משפט נתניהו והחשיפה של משה סעדה: "בעולם מתוקן אחרי כל הפרסומים של סעדה, המשפט היה מבוטל. אבל הקמפיין של השמאל שאנחנו נעצור את המשפט זה קמפיין מכוער ושיקרי. אי אפשר לעצור משפט. אנחנו בטוחים שנתניהו יזוכה. התיקים נגדו נתפרו במתפרה".

    "את הממשלה הבאה יקים נתניהו, לגנץ אין היתכנות להקים ממשלה, גם אם יש תדרוכים כאלה. זה לא רציני שהוא יקים ממשלה עם החרדים וליברמן ויש עתיד. זה עלבון לאינטליגנציה לומר את זה".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות